FANDOM

Informacje
Historia, gdzie jeden odwraca swoich oczu

—Wstęp do utworu Jin'a.

Toumei Answer
Toumei Answer
Tytuł
Kanji 透明アンサー
Angielski Transparent Answer
Polski Przezroczysta odpowiedź
Informacje o piosence
Muzyka i tekst Shizen no Teki P
Ilustracja i wideo Wannyanpu
Bohaterowie Shintaro Kirisagi i Ayano Tateyama
Śpiewane przez IA
Link YT Youtube
Album Mekakucity Days

Toumei Answer (透明アンサー Toumei Ansā) jest ósmym utworem z serii. To ekskluzywny utwór, który pojawił się na albumie.

O piosence Edytuj

Piosenka nie jest dostępna na Nicovideo, ponieważ pierwotnie miała znajdować się jedynie na albumie Mekakucity Days. Osoba, która wrzucała filmik Nico Nico Douga, podawała się za Jina lecz później ujawniła, że kłamała.

Jest to opowieść o tym, jak Shintaro stał się hikikomori (samotnik/odizolowany od ludzi).

Shintaro był uczniem z samymi dobrymi ocenami. Kiedy poznał Ayano w szkole nie chciał się do niej zbliżyć, lecz w końcu się złamał. Ayano miała złe oceny i nazywała siebie głupią. Następnie razem poszli do pierwszej klasy w liceum. Mimo, że zawsze udawało jej się go rozbawiać i wydawała się szczęśliwa, to pewnego dnia Shintaro znajduje ją płaczącą, samą w klasie. Nie wie jednak co zrobić, więc wycofuje się. Następnego dnia dowiaduje się, że umarła, gdy ludzie przynoszą dla niej kwiaty. Okazuje się, że popełniła samobójstwo z nieznanego powodu. Shintaro idzie na dach i znajduje jednego ze zrobionych przez nią papierowych żurawi. Owy żuraw był złożony z testu Shintaro, z którego dostał 100 punktów. Po chwili rozerwał go na strzępy. Śmierć Ayano była dla niego wielkim szokiem, więc postanowił uciec od rzeczywistości i się zamknąć w cyfrowym świecie. Zrobił to zamykając się w swoim pokoju i stając się hikikomori co doprowadziło go do spotkania z Ene.