FANDOM

Historia Edytuj

Ayano dorastała żyjąc z jej matką, Ayaką i z jej ojcem, Kenjirou. Gdy Kido, Kano, Seto zostali przez nich adoptowani, Ayano traktowała ich jak prawdziwa starsza siostra ze względu na jej serdeczną i opiekuńczą naturę. Aby ich pocieszyć, poprosiła ich aby wspólnie stworzyli gang bohaterów. W ten sposób powstał Mekakushi Dan, a Ayano została numerem "0".

Ayano nie za dobrze uczyła się w szkole i zawsze robiła małe papierkowe żurawie ze swoich testów. W lecie pierwszego roku poznała Shintaro, który miał tendencję do zachowywania dystansu. Jednak wkrótce ustąpił i zaczął się naprawdę cieszyć się z jej towarzystwa. Od tej pory, ci dwaj stali się bliskimi przyjaciółmi. Pewnego dnia przyłapał ją, gdy płakała sama w klasie, ale nie wiedział co robić więc odszedł.

Lata po śmierci matki, Ayano odkryła, że jej ojciec eksperymentował na jej przyjaciołach. Po dowiedzeniu się jaki miał w tym cel była zaniepokojona i zaczęła się martwić o swoich braci i siostrę. Pragnęła dla swojej rodziny szczęścia więcej niż ktokolwiek inny, ale w celu powstrzymania swojego ojca od osiągnięcia celu musiała skoczyć z dachu z jej szkoły i weszła w kontakt z Kagerou Daze, aby powstrzymać wszystkie węże przed zebraniem razem.

Ścieżka 01Edytuj