FANDOM

HistoriaEdytuj

Rodziców Seto nie było przy nim odkąd był młodszy. Z powodu jego małego ciała i nieśmiałej natury, zawsze miał problemy z rozmawianiem z ludźmi i w rezultacie był zastraszany. Ponieważ nie miał przyjaciół wśród ludzi, uważał bezpańskiego psa za swojego jedynego przyjaciela i żałował, że nie mógł "zrozumieć uczuć kogoś (lub czegoś) bez użycia słów".
Pewnego burzowego dnia, był świadkiem jak jakieś dzieci próbowały wrzucić jego psiego przyjaciela do rzeki. Pomimo jego starań pies został wrzucony i Seto wskoczył za nim do rzeki by go uratować. Wszedł w kontakt z Kagerou Daze i został opętany przez węża z umiejętnością "Kradzieży Oczu", zdobywając zdolność do "słuchania" informacji dotyczących tego na czym ląduje jego wzrok.
W końcu został adoptowany przez rodzinę Tateyama razem z Kido i Kano. Wspólnie założyli Mekakushi Dan po zachęceniu przez Ayano.
Pewnego dnie wędrował po lesie i znalazł domek Mary po usłyszeniu jej myśli. Po pukaniu do drzwi i nie otrzymaniu odpowiedzi, wszedł do środka na własną rękę i znalazł jedynie Mary skuloną na ziemi. Na początku bała się go, wierząc, że zmieni go w kamień jeśli on spojrzy jej w oczy. Seto źle zrozumiał jej ostrzeżenie myśląc, że jest ona po prostu nieśmiała i podszedł do niej by ją pocieszyć poprzez pokazanie jej swojej muzyki. Ponieważ Mary nauczyła się kontrolować swoją moc w ciągu roku, nie oddziaływała ona na Seto i stali się przyjaciółmi. Mary przypomniała mu o jego przeszłości, słabej osobowości więc chciał stać się silniejszy i pokazać jej, że ona również może być silna. Seto kontynuował odwiedzanie jej po tamtym spotkaniu. Jakiś czas późnej zabrał ze sobą Kido do domku Mary i wstąpiła do Mekakushi Dan.

FabułaEdytuj

Seto rozmawia z ptakami, gdy Kido woła go, by przygotował śniadanie. Po tym jak sprawdzili Shintarou, który obudził się po ataku terrorystów w budynku departamentu, przebywa w pokoju podczas, gdy inni przedstawiają się jako Mekakushi Dan.
[...]