FANDOM

RelacjeEdytuj

SetoEdytuj

Kiedy Seto wszedł do domu Mary, ona ostrzegła go, by nie patrzył jej w oczy. On źle ją zrozumiał i myślał, że jest po prostu nieśmiała. Jako, że Mary zaczęła płakać i nie chciała przestać, Seto umieścił słuchawki w uszach Mary, by posłuchała jego muzyki. Ona została oświecona i otrzymała jego kaptur w prezencie. Seto był tym, który później zaprowadził ją do Mekakushi Dan. W tym momencie możliwe, że rozwinęły się w niej pewne uczucia do Seto.

MomoEdytuj

Po pierwszych problemach z nieśmiałością i małym wypadku, kiedy Mary rozlała jej herbatę na głowę, Momo stała się jednym z najlepszych przyjaciół Mary.

ShionEdytuj

Mama Mary, która umarła ratując ją przed ludźmi. Pisała pamiętnik o tym, jak bardzo kochała Mary. Była w połowie człowiekiem i w połowie meduzą.

AzamiEdytuj

Babcia Mary i matka Shion. Jest w pełni meduzą.

KanoEdytuj

Kiedy Kano śmieje się z Mary, gdy rozlała herbatę w mandze, Mary jest zła i zamraża Kano używając swojej mocy, stało się również tak w anime. Kano również wymyśla dokuczliwe żarty o Mary, tak jak w broszurze Children Record.

KidoEdytuj

Mary spotyka Kido na końcu Souzou Forest i wkrótce dołącza do Mekakushi Dan. Kido również namawia ją do spotkania Momo w mandze.

ShintaroEdytuj

Kiedy w mandze Mekakushi Dan idzie do parku, Shintaro towarzyszy Mary w lodowym labiryncie, ona upada i wylewa na niego swoją herbatę, a on jest zmuszony do przyprowadzenia jej z powrotem. W anime pierwszy raz spotykają się, gdy Shintaro zostaje przyprowadzony do bazy, znajduje się w dziewczęcym pokoju, Mary przynosi mu herbatę i widzi go w samej bieliźnie kłaniającego się Ene.