FANDOM

RelacjeEdytuj

Haruka KokonoseEdytuj

Przeszła ludzka forma Konohy. Konoha był właściwie postacią z gry wideo stworzoną przez Harukę przed zniszczeniem eksperymentalnego miasta. Jego nauczyciel, Kenjirou Tateyama, przemienił Harukę w pewien rodzaj cybernetycznej istoty wykorzystując Konohę jako ciało.

Takane EnomotoEdytuj

Dawna koleżanka z klasy i przyjaciółka Haruki. Była w nim zakochana.

EneEdytuj

Jak widać w pierwszej noweli -In a Daze-, Ene okazuje się wiedzieć kim był Konoha podczas wypadku na ulicy i była gotowa podążać za nim z Momo, kiedy został odwieziony w karetce wraz z Hibiyą. Oboje odkryli, że są cybernetycznymi istotami. Ene pamięta Konohę jako postać z gry Haruki.

HiyoriEdytuj

Zakochała się w Konosze podczas brania udziału w kursach letnich. Konoha mieszka w domu jej siostry.

HibiyaEdytuj

Hibiya za pierwszym razem nie pamięta imienia Konohy i jest bardzo ostrożny wobec niego. Jednakże pewnego letniego dnia, gdy nie mógł dojrzeć Hiyori, wziął od niego radę i poszedł za nim.

KenjirouEdytuj

Były nauczyciel Haruki i Takane. Był jednym z naukowców związanych z eksperymentalnym miastem.

AyanoEdytuj

Widać w Ayano no Koufuku Riron, że Haruka, jak i Takane, byli przyjaciółmi Ayano.