FANDOM

HistoriaEdytuj

Posiadając słabe ciało i wątłe zdrowie odkąd był młodszy, Haruka był wielokrotnie hospitalizowany jako dziecko. Chociaż był inteligentny i miał wysokie stopnie, jak również łagodną osobowość, miał trudności z chodzeniem do szkoły z powodu jego ciała i w liceum został umieszczony w klasie dla ucznów niepełnosprawnych z Takane.
W drugiej klasie szkoły średniej doznał nagłego udaru i zmarł wchodząc w Heat-Haze. Był opętany przez węża zdolności "Przebudzenia oczu" zdobywając umiejętność przemienienia jego ciała w coś, co widzi jako "idealne" - stając się Konohą. Jednak wywarło to duży wysiłek na jego umyślę powodując u niego stratę części pamięci.

Nieznana ścieżkaEdytuj

Po wyjściu Mekakushi Dan z parku rozrywki, zauważają czarnowłosego Konohę, który ma ze sobą broń. Gdy Kano chce z nim porozmawiać ten strzela w niego i zabija go, to samo robi z Seto, który chce go zatrzymać. Po skończeniu życia Kido strzałami z pistoletu podchodzi do Momo kryjąc Mary, ale zanim był w stanie zrobić im krzywdę Shintarou rozmyśla jak uchronić resztę od kul. Podglądając zrozpaczoną Ene, Konoha zabiera Shintaro telefon i miażdży go dłońmi wymierzając pistolet w Shintaro. W ostatniej retrospekcji zanim strzelił, Shintaro przypomina sobie go jako Harukę. Cokolwiek zrobił Momo i Mary nie jest jeszcze jasne.