FANDOM

RelacjeEdytuj

AyanoEdytuj

Shintaro pierwszy raz spotkał Ayano w szkole i ona w końcu nawiązała kontakt z nim mimo jego tendencji do zachowywania dystansu. Stali się bliskimi przyjaciółmi. Pewnego dnia przyłapał ją, gdy płakała sama w klasie, ale nie wiedział co robić więc odszedł. Kiedy rozeszła się wieść, że popełniła samobójstwo w trakcie trwania pierwszego roku szkoły średniej. Wpadł w depresję, myśląc, że żyłaby, gdyby porozmawiał z nią dzień wcześniej. Następnie Shintaro postanowił odizolować się od rzeczywistości uciekając do świata cyfrowego.

EneEdytuj

Shintaro był bardzo zaskoczony, gdy otrzymał Ene w mailu od nieznanego nadawcy i nie mógł jej już usunąć, ponieważ posiada ona własną wolę. Kiedyś bardzo nie lubił jej za jej psoty i żarty, ale zaczął polegać na niej i ufać jej, jak pokazano jego wiarę w nią podczas ataku terrorystycznego.

MomoEdytuj

Shintaro jest starszym bratem Momo i chociaż tak się nie wydaje, bardzo dba o jej dobre samopoczucie i zdrowie. Dzielą ze sobą wiele cech charakteru.

MaryEdytuj

Kiedy Mekakushi Dan poszli do parku, Shintaro towarzyszył jej w lodowym labiryncie. Kiedy upadła, Shintaro był zmuszony przyprowadzić ją z powrotem.