FANDOM

RelacjeEdytuj

KanoEdytuj

Kido i Kano dorastali razem w tym samym sierocińcu. Kano ma tendencję do częstego dokuczania Kido i zostawania uderzonym lub kopniętym przez nią przy większości przypadków, ponieważ Kido nie wykazuje żadnej tolerancji wobec niego. Mimo, że zostaje często nazywany "idiotą" lub "draniem" przez Kido, wydają się być bardzo bliskimi przyjaciółmi z dzieciństwa. Kano opisuje Kido w przeszłości jako "uroczą".

SetoEdytuj

Seto i Kido dorastali razem w tym samym sierocińcu i są przyjaciółmi z dzieciństwa.

MaryEdytuj

Kido pierwszy raz spotkała Mary, gdy Seto zabrał ją ze sobą do jej domu. Mary szybko potem stała się członkiem Mekakushi Dan. Mary jest zauważana często trzymając się Kido, chcąc być chronioną przez nią przed ludźmi z zewnątrz.

MomoEdytuj

Kido spotkała Momo kiedy szła bok niej płaczącej w alei. Kido zaprowadziła ją do tajnej kryjówki i pozwoliła Kano wprowadzić ją do Mekakushi Dan. Po tym Momo stała się członkiem grupy.

TakaneEdytuj

Kido poszła z Kano na festiwal kultury Takane w noweli "Headphone Actor". Zarówno Kido i Kano zdecydowali się zagrać w stoisku Takane. Wtedy Kido nie kontrolowała jeszcze swojej mocy i Takane nie mogła jej dojrzeć po dołączeniu do gry.

AyanoEdytuj

Mama Ayano powiedziała jej, że jest "starszą siostrą" dla Kido, Kano i Seto. Opiekowała się nimi w domu dziecka. Ayano zgodziła się z tym i próbowała zaprzyjaźnić się z trójką. To było jednak trudne, gdyż myśleli o sobie jak o "potworach" z powodu ich umiejętności. W końcu Ayano obmyśliła plan stworzenia tajnego klubu bohaterów i dała im bluzy jako prezent.

Kenjirou TateyamaEdytuj

Adopcyjny ojciec Kido, Kano i Seto.

Ayaka TateyamaEdytuj

Adopcyjna matka Kido, Kano i Seto.