FANDOM

Informacje

Całkowicie zaślepieni...już.

Postać

KidoShi

Kidofullpic

350px-MekakuKido

Imię
Kanji 木戸 つぼみ
Rōmaji Kido Tsubomi
Informacje
Kolor włosów Ciemnozielony
Kolor oczu Czarny
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Wzrost 168 cm (5.5 ft)
Waga 44 kg (97 Ibs)
Grupa krwi B
Wiek 16
Urodziny 2 stycznia
Zawód Lider Mekakushi Dan
Zdolność Ukrywanie oczu
Status Żywa
Aktor głosowy
Japoński Yuko Kaida
Pierwsze wystąpienie
Manga 01. Artificial Enemy
Nowela カゲロウデイズ -in a daze-

Tsubomi Kido (木戸 つぼみ) pierwszy członek Mekakushi Dan i obecny lider tej grupy.

WyglądEdytuj

Kido nosi blado fioletowo-szarą bluzę z kapturem, z wzorem słuchawek na kapturze i przycisków iPoda z przodu na czerwonej kurtce z wysokim kołnierzem, zielone spodnie i zielone buty converse. Lewa nogawka jej spodni jest zawinięta do kolana. Nosi ten sam strój w Mekakushi Code, Souzou Forest, Kisaragi Attention i Children Record.

OsobowośćEdytuj

Kido dorastała w tym samym sierocińcu co Kano i Seto. Zawsze słucha muzyki przez słuchawki. Mimo, że jest z natury miła i ma najwięcej rozsądku w grupie, jest porywcza i ma trudności z utrzymaniem innych członków, zwłaszcza Kano i Seto w linii. Często wydaje się groźna na pierwszy rzut oka, ze względu na jej mroczny sposób wypowiedzi i "gniewne spojrzenie", jak stwierdził Kano. W swojej przeszłości była stosunkowo normalna, ale ze względu na jej umiejętność, jej obecność była znikoma i ludzie nieświadomie ignorowali ją. Z czasem zaczęła stawać się arogancka i rozwijała 'chuunibyou' ("syndrom 8 klasy").

Umiejętność oczuEdytuj

  • Ukrywanie: Umiejętnością Kido jest "Ukrywanie oczu". Może odwrócić postrzeganie obiektów, a nawet ludzi w odległości 2 metrów od siebie i/lub jej otoczenia, czyniąc je niewidocznymi. Rozmowa podczas ukrywania również nie będzie słyszalna dla osób z zewnątrz. Kontakt fizyczny jednak przerywa efekt, więc nie jest to użyteczne w bardzo zatłoczonych miejscach, jak również, jeśli spoza 2 metrowej bańki osoba zapozna się z kimś ukrytym jej moc nie będzie tak silna.
Jej umiejętność działa bardziej poprzez uniemożliwianie ludziom rozpoznania ukrytych rzeczy, zamiast czyniąc ich niewidocznymi. Kido praktykowała kontrolowanie jej zdolności całkowicie i nie znika nagle.

PiosenkiEdytuj

Głównie

Pobocznie

CharacterVoiceEdytuj

"Mekakucity Actors" Kido CM polish sub-1

fnia maniak

CiekawostkiEdytuj

  • Jak pozostała dwójka z sierocińca jest nazywana po nazwisku, a nie po imieniu.
  • Jej ulubione zespoły i artyści to OasisRADIOHEAD i Shugo Tokumaru
  • Kido odnosi się do siebie w pierwszej osobie jako 'ore' zamiast 'watashi'. Watashi w języku japońskim jest w większości używane przez kobiety. Kido również zwraca się do ludzi w drugiej osobie jako 'omae' w rezultacie jej styl mowy jest uważany za męski.
  • Choć nie lubi krzykliwych ubrań, Kano wspominał, że ma gdzieś plisowaną spódnicę.
  • Podobno gotuje bardzo dobrze.
  • Boi się jeździć na kolejce górskiej i nawiedzonych domów, gdzie Shintaro stwierdził, że była jak "nowonarodzone jagniątko".
  • Jej bluza była prezentem od Ayano, którą dostała, gdy ich czwórka była młodsza.
  • Najprawdopodobniej ma słabość do zwierząt, świadczyć o tym może moment w mandze w którym zabiera koty znalezione na ulicy.

CytatyEdytuj

  • "Mekakushi ukończone... zrób to!"
  • "Nie to, czego nie znoszę, a to co lubię? Hm... Hi-..." (z Children Record Booklet)