FANDOM

HistoriaEdytuj

Kiedy Kano był młodszy, nie chodził do przedszkola i zamiast tego żył samotnie z matką w mieszkaniu. Jego emocjonalnie niestabilna matka podnosiła na niego rękę, a sąsiedzi głosili plotki, że był przez nią nadużywany. 
Jednak ponieważ wierzył, że to z jego winy matka tak często wpada w gniew, bardzo silnie starał się ukryć przed innymi ludźmi "siniaki/rany na jego ciele", ponieważ były one powodem dla którego sąsiedzi zaatakowali jego matkę. 
Pewnego dnia, kiedy do jego domu włamali się złodzieje, jego matka została śmiertelnie pchnięta nożem podczas próby ochronienia Kano. On również został zabity, gdy próbował walczyć przeciwko złodziejom. Wtedy wszedł w kontakt z Kagerou Daze i został opętany przez węża z umiejętnością "oszukiwania oczu". Zdolność ta zmienia sposób w jaki ludzie wokół postrzegają go.
Po adopcji przez rodzinę Tateyama poznał Kido i Seto którzy również mieli podobne zdolności. Dzięki Ayano zrozumieli, że czerwone oczy to symbol bohaterów i założyli grupę, której Kano dał nazwę Mekakushi Dan.

FabułaEdytuj