FANDOM

RelacjeEdytuj

Takane EnomotoEdytuj

Takane jest przeszłą ludzką formą Ene, która pewnego dnia została poddana 30 minutowej "ucieczce" z jej domu do pobliskiego wzgórza, po przedziwnym komunikacie o "końcu świata", który był transmitowany w telewizji. Takane następnie otrzymała czasomierz w postaci tajemniczego głosu w jej słuchawkach, który jest uważany za Ene, rozmawiającą ze sobą z przeszłości, którą była Takane. Na końcu PV Takane udaje się dotrzeć do wzgórza przed czasem. W tym czasie niewidoczna (dla widzów) osoba trzecia zrzuca bombę i niszczy miasto. Po tym zdarzeniu Takane słyszy jak Ene mówi jej "przepraszam".

ShintaroEdytuj

"Mistrz" Ene. Lubi robić mu żarty, ingerować w jego system i zmieniać nazwy jego plików tak jak jej się podoba, ale dba i martwi się o niego. Regularnie wszczyna jednostronne kłótnie z nim.

KonohaEdytuj

Jak widać w pierwszej noweli, -In a Daze-, Ene okazuje się wiedzieć kim był Konoha podczas wypadku na ulicy i była gotowa podążać za nim z Momo, kiedy został odwieziony w karetce wraz z Hibiyą. Oboje odkryli, że są cybernetycznymi istotami. Ene pamięta Konohę jako postać z gry wideo, którą stworzył jej przyjaciel, Haruka, kiedy faktycznie Konoha jest zmarłym obiektem uczuć, Haruką Kokonose w innym ciele.

KenjirouEdytuj

Były nauczyciel Takane i Haruki. Był jednym z naukowców związanych z eksperymentalnym miastem.

AzamiEdytuj

Raz pojawiła się przed Takane, nazwała ją "małą dziewczynką". Powiedziała, że nie ma dla niej miejsca, ale Takane silnie pragnęła stworzyć miejsce gdzie mogłaby żyć tak jak teraz. Azami powiedziała, że musi otworzyć swoje "oczy", aby to osiągnąć.

AyanoEdytuj

Przyjaźniła się z Ayano zanim stała się Ene. Ayano powiedziała jej, że powinna wyznać Haruce co do niego czuje.

MomoEdytuj

Momo nie nienawidzi Ene, ponieważ nie mieszka w jej komputerze. Zwraca się do niej per "Ene-chan", a Ene nazywa ją jej "małą siostrzyczką".