FANDOM

HistoriaEdytuj

Kiedy Takane żyła, mieszkała z babcią. Była drugim najlepszym graczem w dziedzinie strzelanek oraz potajemnie znana była jako 'Senkou no Maihime, Ene' (Księżniczka Tańca Reflektorów, Ene). Na jej szkolnym festiwalu młody Shintaro wyzwał ją na pojedynek w strzelance, którą zrobiła wraz z Haruka dla gości. Takane obiecała mu, że jeśli przegra, zostanie sługą Shintaro i zacznie go nawet nazywać jej mistrzem. Shintaro miał idealny wynik i wygrał, ale postanowił zapomnieć o obietnicy.
Wiadomo było, że Takane cierpiała na chorobę, która sprawiała, że czasami mdlała w zupełnie losowych momentach. Nie było to nic poważnego ale mimo tego została przydzielona do klasy specjalnej wraz z Haruką. Zakochała się w nim, lecz nie była  w stanie wyznać mu swoich uczuć na czas. Podczas drugiego roku w szkole średniej straciła swoje, gdy ktoś podał jej narkotyk, wprowadzając ją w Heat Haze. Została następnie opętana przez węża z mocą Otwierania Oczu zyskując nieśmiertelną duszę.
Od utraty swojego ciała straciła również zaburzenia senności. Od zamiany w Ene jest ciągle pełna energii i entuzjazmu.