FANDOM

Informacje
Jeśli chcesz wyjść, otwórz oczy, dziewczyno.

Azami
Azami
Imię
Kanji
Rōmaji Azami
Informacje
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Czerwone
Płeć Kobieta
Gatunek Meduza
Wzrost 140cm (4'7")
Waga 44kg (97 lbs)
Urodziny 15 sierpnia
Zdolność Kontakt wzrokowy/Paraliż
Status Żywa
Aktor głosowy
Japoński N/A
Pierwsze wystąpienie
Nowela カゲロウデイズ IV -the missing children-

Azami (薊) Jest prawdziwą meduzą, a jednocześnie matką Shion oraz babcią Mary. Stworzyła niekończący się świat który pierwotnie miał istnieć tylko dla niej oraz jej rodziny.

WyglądEdytuj

Azami ma długie gęste czarne włosy, sięgające do bioder rosnące jako węże. Jej oczy są koloru czerwonego. Ubrana jest w białą sukienkę na której ma czarny płaszcz z różowym wnętrzem do tego białe pończochy i czarne buty. Na polikach ma łuski węża.

OsobowośćEdytuj

Azami to prawdziwa meduza. Jej włosy rosną jako węże, a każdy z nich posiada unikalną zdolność. Jako że ma nieśmiertelne ciało, uważa, że ludzie to „nudne stworzenia, które łatwo umierają”. Jednak zakochała się w człowieku, żołnierzu, który jako pierwszy nie bał się jej i założyła z nim rodzinę. Azami wiedziała, że życie ludzkie jest krótkie, dlatego obawiała się, że po raz kolejny zostanie sama. Dlatego używając mocy węży, stworzyła niekończący się świat.

Umiejętność oczuEdytuj

  • Paraliż: Azami posiada moc zwaną „kontaktem wzroku”, która pozwala jej na chwilowe zatrzymanie ruchu tego, kto spojrzy jej w oczy. Shion odziedziczyła tę moc po niej. Jest ona również w stanie zmienić człowieka w kamień, jednak ponieważ nigdy nie korzystała z tej zdolności, nie wiadomo, czy jest w stanie użyć jej więcej niż jeden raz.
  • Węże: Każdy jej wąż posiada specjalną zdolność. To właśnie one dały wszystkim członkom Mekakushi Dan zdolności.

PiosenkiEdytuj

Główne:

Poboczne:

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ulubione słowo to „xxx”.
  • Jej urodziny są tego samego dnia w którym odbywa się „Kagerou Days” czyli 15 sierpnia.
  • Kiedy pierwszy raz została pokazana w PV do Children Record wiele osób myślało, że jest to mroczna wersja ENE przez wzór który ma na policzkach.
  • W Children Record Booklet  jest napisane, że Azami pojawia się w Kagerou Days. Fani zakładają, że być może ona jest kotem którego Hiyori trzyma na kolanach.
  • Jin powiedział, że Azami jest bardzo nieregularnym charakterem „obecność ze świata fantasy”
  • Jin spojrzał, że znaczenie Azami w języku kwiatów oznacza „niezależność”, „zemstę”  oraz „nie dotykać”. Jednak może też oznaczać „ulgę”.

OdniesieniaEdytuj