FANDOM

Informacje
Postać
Hiyori-jin
Informacje
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Brązowy / Czarny ( Anime )
Płeć Kobieta
Gatunek Człowiek
Wzrost 138 cm (4.6 ft)
Waga 34 kg (75 lbs)
Grupa krwi A
Wiek 12
Urodziny 3 Marca
Status Martwa
Aktor głosowy
Japoński Kotori Koiwai
Pierwsze wystąpienie
Nowela カゲロウデイズ III -the children reason-
Chyba jednak nie znoszę lata.

Hiyori Asahina (朝比奈 日和) już nieżywa przyjaciółka Hibiyi i Konohy, oraz młodszą siostrą Ayaki, która zginęła i weszła do pętli Heat-haze 15 sierpnia.

WyglądEdytuj

Hiyori to młoda dziewczyna z czarnymi włosami związanymi w dwa niskie kucyki i brązowymi oczami. Nosi czarną bluzkę, z rękawami sięgającymi pod łokcie, na to ma różową zawiązywaną z tyłu sukienkę na ramiączkach, i czarne szorty. Na nogach ma brązowe sandały z różowymi paskami.
W PV do Kagerou Days stworzonym przez Wannyanpu ma krótkie czarne włosy. Nosi tam biały podkoszulek, na którym jest czarna sukienka również na ramiączka, sięgająca do kolan. Ma też bransoletkę na prawej ręce i czarne sandały.

OsobowośćEdytuj

Młodsza siostra Ayaki, dziewczyna która uwielbia wielkie miasta. Jest niesamowicie aktywna i uparta i była też osobą która namówiła Hibiyę, na wycieczkę do miasta wraz z nią. Była popularna wśród kolegów z klasy lecz nie podzielali oni jej zainteresowań, a nawet Hibiya jest dla niej jedynie "wygodnym kolegą, który słucha co ona mówi."

PiosenkiEdytuj

Główne:

Poboczne:

CiekawostkiEdytuj

  • Jej ulubionym zwierzęciem jest kot.
  • Jej imię w japońskim znaczy "pogoda".
  • Ponieważ w oryginalnym pv do Kagerou Days nie przedstawiono wyglądu Hiyori, Wannyanpu osobiście zaprojektowała dla niej design. Mimo wszystko, wygląd ten nie jest oficjalny co spowodowało zamieszanie wśród fanów, gdy została zaprezentowana w kilku piosenkach bez jej fanowskiego wyglądu.
  • Jest wielką fanką Momo Kisaragi.

CytatyEdytuj

  • "Moja siostra uciekła z domu. Pewnie nawet nie wie o tym, że się urodziłam. Pierwszy raz zobaczyłam ją, gdy była w trumnie." Do Hibiyi w -the children reason-